הוצאת תו נכה

נגן וידאו

"לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי"

לקביעת פגישת ייעוץ

לקוחות מספרים

[trustindex no-registration=google]

הוצאת תו נכה

תו נכה הוא אישור חשוב המקנה זכויות חניה מיוחדות לאנשים עם מוגבלות בניידות. הזכאות לתו נכה מוסדרת בחוק חניה לנכים, תשנ"ד-1993, ובתקנות שהותקנו מכוחו. קבלת התו מאפשרת חניה במקומות המיועדים לנכים, פטור מתשלום בחניונים ציבוריים מסוימים, וחניה במקומות האסורים לחניה בתנאים מסוימים. הזכאות נקבעת על ידי משרד התחבורה, בהתבסס על קריטריונים רפואיים ותפקודיים, וכוללת אנשים עם מוגבלות בניידות, עיוורים, נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה עם דרגת נכות מסוימת, ואנשים הזקוקים לכיסא גלגלים או לרכב כאמצעי ניידות.

תהליך הגשת הבקשה לתו נכה כולל מילוי טפסים, הגשת מסמכים רפואיים עדכניים, ולעיתים הופעה בפני ועדה רפואית. למרות שהתהליך נראה פשוט לכאורה, רבים נתקלים בקשיים ובדחיות בלתי מוצדקות. כאן נכנסת לתמונה חשיבות הליווי המשפטי. עורך דין מנוסה יכול לסייע בהבנת הקריטריונים המדויקים לזכאות, בהכנת התיק הרפואי באופן שיציג את המצב הרפואי בצורה הברורה והמקיפה ביותר, ובמילוי מדויק ומלא של כל הטפסים הנדרשים.

במקרה של צורך בהופעה בפני ועדה רפואית, עורך דין יכול לסייע בהכנה לוועדה ואף להתלוות למבקש. אם הבקשה נדחית, עורך דין יכול לנהל את הליך הערעור, כולל הגשת ערר או עתירה מנהלית. בנוסף, עורך דין מנוסה יכול לסייע בהתמודדות עם הבירוקרטיה המורכבת של משרד התחבורה והגורמים הרפואיים המעורבים בתהליך, ולהתעדכן בשינויים בקריטריונים ובנהלים המשפיעים על הזכאות לתו נכה.

חשוב לזכור כי תו הנכה אינו רק נוחות, אלא לעיתים קרובות הכרח עבור אנשים עם מוגבלות. הוא מאפשר נגישות למקומות חיוניים ומשפר משמעותית את איכות החיים. לכן, חשוב להיאבק על הזכות לקבלו כאשר היא מגיעה על פי חוק. במקרים רבים, בקשות לתו נכה נדחות בשל חוסר הבנה של הקריטריונים או הצגה לא מיטבית של המצב הרפואי. ליווי משפטי מקצועי יכול להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה בקבלת התו, ובמקרה הצורך, לנהל מאבק משפטי להשגתו.

במשרד עו"ד יצחק צוקר, אנו מתמחים בליווי וייצוג לקוחות בתהליך הוצאת תו נכה. צוות המשרד בעל ניסיון רב בהתמודדות עם הרשויות הרלוונטיות ומחויב לסייע ללקוחותינו לממש את זכויותיהם ולשפר את איכות חייהם באמצעות השגת תו הנכה המגיע להם על פי חוק.

[trustindex no-registration=google]
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקביעת פגישת ייעוץ

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם